onsdag den 9. juni 2010

Er du en god kollega?

I dag onsdag d. 9. juni er udnævnt til Kollegaens dag.

Danskerne hører til de mennesker i verden, som bruger flest timer på arbejdet – og dermed også flest timer sammen med kollegaerne. Det gode kollegaskab og arbejdsmiljø er alfa og omega for effektiviteten på danske arbejdspladser.
Trivsel er ikke bare et spørgsmål om fitness- og frokostordning. For langt de fleste handler arbejdsglæde især om, hvordan vi har det med kollegerne.
Kollegaens Dag er derfor dagen, hvor der er fokus på kollegaskabet, den positive kommunikation og det fælles ansvar for at skabe et godt arbejdsmiljø.

Læs mere og test dig selv - hvilken type kollega er du? Tag testen her

2 kommentarer:

Tove sagde ...

Ha - sjov test - selvom man godt lidt kan gætte, hvad man skal svare for at få de forskellige resultater ;0)

Og så er en god kollega sådan 1 som dig!!! der tog en Skævinge vagt i går, selvom det var min egen skyld, at jeg ikke havde opdaget at jeg skulle ha' den!

Tak!!!

Maria sagde ...

Haha -Iben! - jeg er så Mads Skjern ;-)
Og tak - ingen problemer :-) du hjælper jo også altid mig når jeg har brug for det. Så det er også sådan en som dig :-)